Monday, June 8, 2009

EDISI PRAKTIKAL..

.FUH..setelah 3 tahun lebey aku tunggu..masanya dah sampai....
kini aku sudehh bergelar sebagai guru sandaran.....ermm..disinilahh hukum karma akan terjadi..
arghhh....dup dup dup....ketaqq dowh....

ARi isnin atau semalam aku ngan beberapa yang lain pegi register kt Pen Kanan..how to said a....
kire best la gakk pengalaman lapor diri sebagai pekerja kan...erm....tapi...aku kena ajar sek teknik...(yg budak vocational nya ramai..) erm just imagine la..how nanti kan...

abihh jer lapor diri kiteorg pegi buat finger flex...yerla apa barang gune punch card lagi kan..
ADVANCE la gak sekolah yang aku dpaat...n satu berita baikk kiteorg ada possibility untuk dapat asrama...HARAP HARAP LA..abihh jimat kot...dpt tak dpat nanti aku akan update lagi k...

ermm...okla..nanti la aku tulis lagi...

1 comment:

  1. fazirul,aq dengaq dr bdak2 batch hang yg same skool dgn aq,tat skool hang 'the best among the worst'???takotnyerrrr!!!hahaha

    ReplyDelete