Thursday, June 11, 2009

KALAU DAH TAKDIR...

ermm this month aku jadi mcm sentimental skit...
byk lak nk buat luahan rasa...
WaLAUpun..aku dapat student the best among the worse but...itu lah cabaran actuaally...

Ermm..as a good teacher aku kena BUKTIkan yang aku lehh bantu diaorg atleastt jadi the very best of the worse kan...

alahh yg best tu pun bukan betul betul best kan....PROPA JER..hahah

Erm minggu depan ni kami sume akan menghadapi cabaran dgn Serentak...
HUKUM KARMA akan berlaku seadilnya.....

TERIMA jer la ngan hATi dan pANKreas yg terbuka...CITe pasal pankreass...takziah utk keluarga shukri hashimmm( alah pelakon tu la..)

APa APA pun....apa apa cite minggu depan aku update lagi...
ehh [pada kawan kawan yg ade cite pasal praktikal cite arrr!!!!

No comments:

Post a Comment