Sunday, July 26, 2009

Alhamdullilah aku masih bernyawa untuk terus mencoret di blog aku sendiri..
bacaso aku nk tulis ape saja yang aku nk tulis bagi panduan aku sendiri dan sesiapa yang sudi membaca...sapa x nk baca (ada aku kisahh..) ahahah

ermm sekarang ni kiteorg part 7 berada di separuh yang terakhir untuk sesi praktikal..
hati kian berat untuk melepaskan sekolahh....kerana akan rindulah kami dengan ucapan...
SELAMAT PAGI CIKGU.... CIKGU...CIKGU...

ermmm walaupun simple tapi amat bermakna kepada insan yang bernama guru..
but what to do...life must carry on ..usia makin menginjak ..so i have to matured...i have to...
bukan aku je..korg pun sama ja.....

kadang kadang...hidup kita kena ada satu arah dan tujuan agar we still on the trackk..kan..

DAlam dunia perguruan juga sebenarnya penuh dengan politik...its so suprising me...
kita ingat dunia politik sahaja politik..tapi begitu juga degan dunia perguruann

apa yang aku maksudkan...ermm tak perlu aku ulas panjang lebar kerana pandangan yang aku suarakan mungkin agak tidak sesuai untuk aku kongsikan sekarang atau secara umum...
cukup aku katakan...apa yang kita lakukan..ingtlah tuhan ...dan percaya pada hukum karma iaitu
WHAT U GIVE U WILL GET BACKK......

..Wassalam

No comments:

Post a Comment