Wednesday, December 17, 2008

wahhhhcahhhhhhh!!!!

ok..assalammualaikum..(ambik berkat)

ni first time aku mula menulis utk blog aku sendiri...
tujuan utama aku buat blog ni adalah untuk mendapatkan network bisness aku..

ok..nama aku fazirul..aku mmg minat bisness dari kecik kecik lg...
so dalam hidup aku buat masa ni ada la juga aku dok wat bisness kecik kecik...tu yg tak kaya kaya lagi tu...

so kalau hgpa (korg ) ada yang minat mcm mana aku minat ni...helo helo la aku..
mana nk pi tau satu hari kita leh wat bisness sama sama

opss..satu lagi...selain bisness aku minat gak tarvelll travelll ni...bg aku cari duit utk g travell ..ehehe

yer la..tumpang muda ni la menikmati hidupp kan...so sapa yg ada cita yg best best or cadangan tempat travell yg best bestt..helo helo gak la aku..di fazirul87@yahoo.com

No comments:

Post a Comment